Haftalık çalışma saatini filan yok.Yeni başlayanların çoğu çeviğe düşüyor.Gece 3 te işe gidersin, eylem vardır sabah 5te gidersin. Tabi düştüğün yere göre değişir. Polislik dışardan görüldüğü gibi kolay bir meslek değil. Arka sokakları izleyip polis olmak isteyenler zaten hiç olmasın
yanlış anlamayın merak ettiğimden soruyorum hocam gece 3te neden gidiliyor.