Ne yazık ki hayatta hiç bir şeyin garantisi olmamakla birlikte tekrar Polis okuluna dönmenizde iyi olabilir. Yaşadıklarınızı bir şekilde güçlü olup atlattıktan sonra önünüze çıkacak olan engeller sizi çok fazla yormayacaktır. En azından maaşınız vb. durumlarınız stabil olacak. Ayrıca yaptığınız işleri bu denli çok online olamasanızda bazılarını gerçekleştirebilirsiniz. Şu zaman ve devirde iyice düşünüp, ölçüp, tartmanız gerekiyor.
Sizin için eksileri ney, artıları ney bunlara odaklanmanız gerekiyor.
Birini seçtiğinizde diğerinden pişmanlık duymamanız için kendi kendinize iyice düşünmelisiniz.
Şimdiden hakkınızda hayırlısı ney ise o olsun inşAllah.