Hiç eve gitmiyorlar mı bu insanlar. Haftalık çalışma saati bellidir diye dusunuyorum. Çok extrem durumlar hariç tabi.
Haftalık çalışma saatini filan yok.Yeni başlayanların çoğu çeviğe düşüyor.Gece 3 te işe gidersin, eylem vardır sabah 5te gidersin. Tabi düştüğün yere göre değişir. Polislik dışardan görüldüğü gibi kolay bir meslek değil. Arka sokakları izleyip polis olmak isteyenler zaten hiç olmasın