TrgySylr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış anlamayın merak ettiğimden soruyorum hocam gece 3te neden gidiliyor.
Sabah 5te tedbir amaçlı bulunması lazım mesela o saatte çıkıyor.