kaderimiz aynı sayılır

tek fark benim kazancım da yok

) benimde 2 seçeneğim var bakalım
Mesaj atıyorum, konuşalım, fikir birliği yaparız..
Hocam senle bir alışverişim oldu fakat bence rahatın böyle yerindeyse devam et forumda konumun gayet yerinde grafik zeka olarak çok yüksek bir insan olduğunu düşünüyorum. Resmiyet seni sıkabilir yanlış anlaşılmasın polislikte hayal ettiğin yerlere gelmek için çok fazla zaman geçireceksin değil mi ? Burada bence eğlendiğini düşünmekteyim tabi son karar senin.
Evet hocam, güzel bir analiz yapmışsınız..
Bazen diyorum kendime, keşke hiç girmeseydim bu yollara diye.. (Polis okuluna girmek) Ama iş işten geçti..
Verdiğim karardan pişman olmamak istiyorum..
Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum, cansınız