Fikirlere ihtiyacım var (R10+)
31
●1.033
- 14-12-2019, 19:45:53Hocam memurlar artı bir işte çalışamıyor diye biliyorum yapanlar yapıyor oda ayrı. Burada önemli olan garanticilik işleriniz hep böyle devam etmeyebilir bir gun sektörden para kazanamayabilirsiniz en kötusunu duşunerek bir karar vermeniz gerekiyor. Aslında buradaki önemli nokta sizin ne istediğiniz.
- 14-12-2019, 19:46:02Üyeliği durduruldueğer yapabilirim derseniz her ikisini bir arada yürütün polislikte uradığınız haksızlığı kazanmıssınız bu emeğinizdir mahkeme sürecindede gerektiği kadar çalışıp bir düzen kurmussunuz ikisini bir aradada yürütebilirsiniz benim düşüncem çünkü bu mücadele azmi ile EVELALLAH siz ikisini bir arada yürütebilirsiniz diye düşünüyorum
- 14-12-2019, 19:47:26Önümüzdeki iki seçenek hakkında da detaylı bilgimiz yok. Ne söylesek, sizi yanlış yönlendirmekten başka bir işe yaramayacaktır.
İkisini de en iyi bilen sizsiniz. İyice tartıp kararınızı verin.
Ne olursa olsun verdiğiniz kararın arkasında durun.
İlk zorlukta, keşke o gün böyle karar vermeseydim demeyin. - 14-12-2019, 20:08:14Polislerin çalışma şartlarından haberiniz yok galiba. 7 24 çalışıyorlar.TrgySylr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2019, 20:09:28Şu an içerisinde bulunduğun durum maddi olarak seni tatmin ediyor ve geçimini bu şekilde kazanacağına inanıyor ve kendini geliştiriyorsan şuan ki işine devam etmen daha faydalı olacaktır. Aksi durumda Polis olarak görev yaptığın zaman bürokrasinin içerisindeki çarpık işleri mesleğindeki mobing olayına maruz kaldığında aklına ilk geleceği şey önceden aynı parayı kazanıyordum kimseye minnetim olmadan yaşamımı sürdürüyordum diyeceksin ve işine olan bağlılığın her gün biraz daha azalacaktır. Şuan kendi işinin patronu sayıldığın için bir çok durum karşısında kendi kişiliğinin gerektirdiği davranışları gösterebiliyorsunuzdur özgüveninin artmıştır maddi kazancınızla beraber lakin memnur olduğunda dışarıda selam vermeye değmeyen insanların sözlerine katlanmak zorunda kalacak bir çok olay karşısında yutkunmak zorunda kalacaksın ve ardından üst kademeye olan kızgınlığını normal vatandaş ile iletişiminde çıkaracaksın
- 14-12-2019, 20:10:15Hiç eve gitmiyorlar mı bu insanlar. Haftalık çalışma saati bellidir diye dusunuyorum. Çok extrem durumlar hariç tabi.Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle