Şu an içerisinde bulunduğun durum maddi olarak seni tatmin ediyor ve geçimini bu şekilde kazanacağına inanıyor ve kendini geliştiriyorsan şuan ki işine devam etmen daha faydalı olacaktır. Aksi durumda Polis olarak görev yaptığın zaman bürokrasinin içerisindeki çarpık işleri mesleğindeki mobing olayına maruz kaldığında aklına ilk geleceği şey önceden aynı parayı kazanıyordum kimseye minnetim olmadan yaşamımı sürdürüyordum diyeceksin ve işine olan bağlılığın her gün biraz daha azalacaktır. Şuan kendi işinin patronu sayıldığın için bir çok durum karşısında kendi kişiliğinin gerektirdiği davranışları gösterebiliyorsunuzdur özgüveninin artmıştır maddi kazancınızla beraber lakin memnur olduğunda dışarıda selam vermeye değmeyen insanların sözlerine katlanmak zorunda kalacak bir çok olay karşısında yutkunmak zorunda kalacaksın ve ardından üst kademeye olan kızgınlığını normal vatandaş ile iletişiminde çıkaracaksın