Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polislerin çalışma şartlarından haberiniz yok galiba. 7 24 çalışıyorlar.
Hiç eve gitmiyorlar mı bu insanlar. Haftalık çalışma saati bellidir diye dusunuyorum. Çok extrem durumlar hariç tabi.