Hocam senle bir alışverişim oldu fakat bence rahatın böyle yerindeyse devam et forumda konumun gayet yerinde grafik zeka olarak çok yüksek bir insan olduğunu düşünüyorum. Resmiyet seni sıkabilir yanlış anlaşılmasın polislikte hayal ettiğin yerlere gelmek için çok fazla zaman geçireceksin değil mi ? Burada bence eğlendiğini düşünmekteyim tabi son karar senin.