TrgySylr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış anlamayın merak ettiğimden soruyorum hocam gece 3te neden gidiliyor.
Çalışma saati yok açıkcası, 12 saat nöbetten çıkarsın. Eve gidersin gözlerinden uyku akıyordur tam kafanı yastığa koyarsın telefon gelir tekrar gidersin göreve.. vs vs