• 16-10-2019, 15:31:54
    #10
    Eğer hastaneye işiniz düşerse muayene olmak için ödemek zorundasınız ama yok ben hasta olmam gitmem diyorsanız ödemeyin. Emekli anneme bile borç mesajı atmışlar sanırım kimi tutup sevebiliriz anlayışındalar.
  • 16-10-2019, 15:33:04
    #11
    Tahsilinden Vazgeçilen Tutar (Geçici 69'uncu Md.)301,62 TL2012 yılından olan bir borç, ödemeyi de düşünmüyordum. Silmişler iyi olmuş
  • 16-10-2019, 15:36:03
    #12
    erroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer hastaneye işiniz düşerse muayene olmak için ödemek zorundasınız ama yok ben hasta olmam gitmem diyorsanız ödemeyin. Emekli anneme bile borç mesajı atmışlar sanırım kimi tutup sevebiliriz anlayışındalar.
    Yeni mi anladınız hocam ? Bu zihniyet 2002 de başladı.

    Benim çözemediğim nokta, bu halk neden ağzını açıp da iki kelime edemiyor. Yani daha neyin olmasını bekliyorlar. Afedersiniz milletin k***ndaki donu alınca mı sesleri çıkacak bu insanların. Gerçekten ağlanacak halimize gülüyoruz. Herkes kendini düşünür olmuş.



    ForumiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahsilinden Vazgeçilen Tutar (Geçici 69'uncu Md.)301,62 TL2012 yılından olan bir borç, ödemeyi de düşünmüyordum. Silmişler iyi olmuş
    Neye dayanarak silmişler peki hocam ? Açıklama var mı mantıklı
  • 16-10-2019, 15:37:17
    #13
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    GSS Borcu çalışmayan her insanın hanesine yazılan borçtur.
    iyi güzelde, çalışmayan bir insan bu parayı nasıl ödeyecek ?
  • 16-10-2019, 15:40:18
    #14
    fekeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni mi anladınız hocam ? Bu zihniyet 2002 de başladı.

    Benim çözemediğim nokta, bu halk neden ağzını açıp da iki kelime edemiyor. Yani daha neyin olmasını bekliyorlar. Afedersiniz milletin k***ndaki donu alınca mı sesleri çıkacak bu insanların. Gerçekten ağlanacak halimize gülüyoruz. Herkes kendini düşünür olmuş.





    neye dayanarak silmişler peki hocam ? açıklama var mı mantıklı
    Alıntı
    genelgeye göre;
    Alıntı
    1-) geçici 69.uncu madde hükmüne istinaden genel sağlık sigortası prim borçlarının tahsilinden vazgeçilecek olan sigortalılar.
    5510 sayılı sosyal sigortalar ve genel sağlık sigortası kanununun 60.ıncı maddesinin birinci fıkrasının (g) bendi kapsamında (kısmi süreli 60/g dahil) genel sağlık sigortalısı sayılıp tescil başlangıç tarihi bu_ maddenin yürürlüğe girdiği 26/4/2016 tarihinden önce olan kişiler yararlanabilecekler. söz konusu kişilerin, geçici 69 uncu maddenin yürürlük tarihinden önceki dönemleri kapsayan ve 25 yaşını geçmemek kaydıyla, 25.4.2016 (dahil) tarihinden önceki ödenmemiş prim borçlarının tahsilinden vazgeçilecektir.
  • 16-10-2019, 15:44:43
    #15
    ForumiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/u]
    Desene kılıfına göre minare hazırlamışlar Ilginç
  • 16-10-2019, 15:51:30
    #16
    Tahsilinden Vazgeçilen Tutar (Geçici 69'uncu Md.)
    293,02 TL

    2012 yılına ait bir borç sildiler epey bi zaman oldu.
  • 16-10-2019, 15:53:56
    #17
    Üyeliği durduruldu
    2015'te gittim. Sigortan babanın üstünden düşmüş dediler. 750 lira gibi bi miktar kitlemişler, şey geçirmişler amaaan çıkarmışlar işte. Ödeyecek durumum yok ben hastane yüzü görmem zaten dedim. Baban ödesin dedi hıyarto. Niye düşürdünüz babamın üstünden o zaman dedim. Bu işler böyle dedi. Şimdi baktım 1.400 olmuş. Haraç vermemem valla kusura bakmasınlar
  • 16-10-2019, 15:57:18
    #18
    rampapapam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2015'te gittim. Sigortan babanın üstünden düşmüş dediler. 750 lira gibi bi miktar kitlemişler, şey geçirmişler amaaan çıkarmışlar işte. Ödeyecek durumum yok ben hastane yüzü görmem zaten dedim. Baban ödesin dedi hıyarto. Niye düşürdünüz babamın üstünden o zaman dedim. Bu işler böyle dedi. Şimdi baktım 1.400 olmuş. Haraç vermemem valla kusura bakmasınlar
    okurken sesli güldüm😃 Ödemeyin en mantıklısı bu. Düşünsene 80 milyon insanın %70ine bu şekilde borç kitlediklerini düşün, ki eminim GSS borcu olmayan yoktur.

    Paraya bak beee. Ne şekilde bu milletin cebinden para yolarım diye 40 takla atıyorlar. 👏👏👏