Provizyon günü bitmiş, kendim gidip yatırayım dedim SSK'ya gss prim 800(küsür) TL borcunuz var dediler.
Gerçekten şaşırıyorum işten ayrılmış çalışmayan insanlara GSS borcu kitlemek neyin nesi akıl beyin sır ermiyor.
2012 de çıkan kanunla birlikte, çalışmayan insanlara GSS borcu çıkıyormuş. 170 numaralı kişiler böyle söyledi.
Arkadaşlar sizlerinde birikmiş GSS borcunuz olabilir gizliden gizliden. E devletten bakmanızı tavsiye ederim.
* Suriyeli kimliğimi almak gerekiyor ? 🤔🙄
★ Dikkat GSS Borcunuz Olabilir < İçeriye Gir >
49
●2.100
- 16-10-2019, 15:27:24Bende bizzat aynısını söyledim telefonda. Ödemeyeceğim kimse kusura bakmasın, insanların 3 kuruşuna göz dikenlere tavizim de yok, tahammülüm de.coder63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne duruma düştü güzelim ülke. Allah sabır versin bu insanlara. İntahar etmeye kalkışanları, kafasına mermi sıkanlara şimdi hak vermeye başladım.. - 16-10-2019, 15:29:24Öde öde, 5 bini aşmış yine. Ödemeyi ne kadar düşünmezseniz düşünmeyin. E-icra derler, vergi borcu derler, xx kanun derler, yy kanun derler, bloke derler, sorma ver derler süze süze emerler.
Herkese kolay gele. - 16-10-2019, 15:29:537 sene önceden borcum var en son baktığım zaman 2000 tl olmuştu. ödemiyorum, ödemeyi de düşünmüyorum. Herkesin işsiz olduğu dönemler olabilir devletin görevi işsiz adamları borçlandırmak değil vatandaşlarına bakmaktır. Suriyeli kadar değerimiz yok bu ülkede diyince kızılıyor.
- 16-10-2019, 15:30:52
sanki sağlığımızı her ay kontrol ediyorlarmış gibi