• 16-10-2019, 15:20:46
    #1
    Provizyon günü bitmiş, kendim gidip yatırayım dedim SSK'ya gss prim 800(küsür) TL borcunuz var dediler.

    Gerçekten şaşırıyorum işten ayrılmış çalışmayan insanlara GSS borcu kitlemek neyin nesi akıl beyin sır ermiyor.

    2012 de çıkan kanunla birlikte, çalışmayan insanlara GSS borcu çıkıyormuş. 170 numaralı kişiler böyle söyledi.

    Arkadaşlar sizlerinde birikmiş GSS borcunuz olabilir gizliden gizliden. E devletten bakmanızı tavsiye ederim.

    * Suriyeli kimliğimi almak gerekiyor ? 🤔🙄
    • wanted
    wanted bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-10-2019, 15:22:23
    #2
    Benim var 270 tl sanırım 470 tl sanırım oldu
  • 16-10-2019, 15:23:11
    #3
    Benim 1800 TL civarı var.
    Odemiyorum, odemeyide düşünmüyorum.
  • 16-10-2019, 15:27:19
    #4
    Kalan GSS Prim Borcu
    1.535,34 TL

    sanki sağlığımızı her ay kontrol ediyorlarmış gibi
  • 16-10-2019, 15:27:24
    #5
    coder63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 1800 TL civarı var.
    Odemiyorum, odemeyide düşünmüyorum.
    Bende bizzat aynısını söyledim telefonda. Ödemeyeceğim kimse kusura bakmasın, insanların 3 kuruşuna göz dikenlere tavizim de yok, tahammülüm de.

    Ne duruma düştü güzelim ülke. Allah sabır versin bu insanlara. İntahar etmeye kalkışanları, kafasına mermi sıkanlara şimdi hak vermeye başladım..
    • coder63
    coder63 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-10-2019, 15:29:11
    #6
    Benimde 2017 den 1130 tl var. Ödemiyorum. İşsizdim 5 6 ay. İşsiz adama her ay sigorta yapmışlar bide para istiyorlar. İşsisiz arkadaş adı üstünde nasıl ödeyelim. Destek olmaları gerekirken köstek oluyorlar. Yatırmadım 800 liraydı ozamanlar. yıl 2019 1130 tl olmuş
  • 16-10-2019, 15:29:24
    #7
    Öde öde, 5 bini aşmış yine. Ödemeyi ne kadar düşünmezseniz düşünmeyin. E-icra derler, vergi borcu derler, xx kanun derler, yy kanun derler, bloke derler, sorma ver derler süze süze emerler.

    Herkese kolay gele.
  • 16-10-2019, 15:29:53
    #8
    7 sene önceden borcum var en son baktığım zaman 2000 tl olmuştu. ödemiyorum, ödemeyi de düşünmüyorum. Herkesin işsiz olduğu dönemler olabilir devletin görevi işsiz adamları borçlandırmak değil vatandaşlarına bakmaktır. Suriyeli kadar değerimiz yok bu ülkede diyince kızılıyor.
  • 16-10-2019, 15:30:52
    #9
    Bana da efsane kitlemişler, ödemem kardeşim


    https://www.youtube.com/watch?v=VmWHIrKzzI8