Provizyon günü bitmiş, kendim gidip yatırayım dedim SSK'ya gss prim 800(küsür) TL borcunuz var dediler.

Gerçekten şaşırıyorum işten ayrılmış çalışmayan insanlara GSS borcu kitlemek neyin nesi akıl beyin sır ermiyor.

2012 de çıkan kanunla birlikte, çalışmayan insanlara GSS borcu çıkıyormuş. 170 numaralı kişiler böyle söyledi.

Arkadaşlar sizlerinde birikmiş GSS borcunuz olabilir gizliden gizliden. E devletten bakmanızı tavsiye ederim.

* Suriyeli kimliğimi almak gerekiyor ? 🤔🙄