7 sene önceden borcum var en son baktığım zaman 2000 tl olmuştu. ödemiyorum, ödemeyi de düşünmüyorum. Herkesin işsiz olduğu dönemler olabilir devletin görevi işsiz adamları borçlandırmak değil vatandaşlarına bakmaktır. Suriyeli kadar değerimiz yok bu ülkede diyince kızılıyor.