coder63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim 1800 TL civarı var.
Odemiyorum, odemeyide düşünmüyorum.
Bende bizzat aynısını söyledim telefonda. Ödemeyeceğim kimse kusura bakmasın, insanların 3 kuruşuna göz dikenlere tavizim de yok, tahammülüm de.

Ne duruma düştü güzelim ülke. Allah sabır versin bu insanlara. İntahar etmeye kalkışanları, kafasına mermi sıkanlara şimdi hak vermeye başladım..