• 16-10-2019, 15:58:38
    #19
    Bu çok kötü bir uygulama işin garibi muhalefet bu konuda iktidarın üstüne gitmeli hatta silinmesini vaat olarak vermeli ama hiç sesleri çıkmıyor ödemeyi düşünmüyorum zaten hastaneye gitmiyorum diye düşünenler bir şekilde ödetirler banka hesabınızda bulunan paraya el koyarlar (e-icra) genede ödetirler tavsiyem varsa ödeme gücünüz ödemeye çalışın birikince çok daha kötü oluyor.
  • 16-10-2019, 16:01:39
    #20
    Bende de durum böyle

  • 16-10-2019, 16:05:54
    #21
    txsmami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de durum böyle

    Anladığım kadarıyla 25 yaş üstü kişilere borçları kitlemeye devam ediyorlar.
  • 16-10-2019, 16:09:43
    #22
    Kalan GSS Prim Borcu
    558,13 TL


    2k küsürdü af gelince sildiler.

    Ö D E M E Y E C E Ğ İ M
  • 16-10-2019, 16:37:39
    #23
    Kalan Borç Tutarı 375,02 TL
    Tahsilinden Vazgeçilen Tutar (Geçici 69'uncu Md. )343,17 TL
    An itibariyle gss geçirme harekatı başlamıştır.

    Ödermiyim ? Nah öderim.Her ay suriyelilere çocuk parası 300 geçim parası 800 yatış parası 500 veren devlet 28 yaşıma kadar bana herhangi birşey vermedi
  • 16-10-2019, 16:56:05
    #24
    Gss ödemeyenler sene sonuna kadar hastanelerden yararlanabiliyor mu acaba? Borcu olup giden var mı?
  • 16-10-2019, 17:12:46
    #25
    Ben liseden sonra 2 yıl mezun kaldım, şimdi öğrenciyim. En son kışın 2600civari borç vardı bunun çoğu silindi nasıl olduysa, şu an 1266 gorunuyor. Bende sgk ya gittim, dedim kullanmadığım şeyin parasını ödemek istemiyorum. Benim haberim bile yoktu bu isten, her hastanaye gitmemse para aldilar. Eczanede sağlıktan yararlanamadan ödedim ilacları. Kadında çözümü yok mecbur ödüyeceksin, faiz binmeyede devam edicekmiş ödemedigim müddet.
  • 16-10-2019, 17:12:56
    #26
    holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gss ödemeyenler sene sonuna kadar hastanelerden yararlanabiliyor mu acaba? Borcu olup giden var mı?
    170 numaralı abimiz diyor ki, ya ödeyeceksiniz muayne olmak için ya da gidip yeşil kart çıkaracaksınız dediler. Şaka gibi resmen
  • 16-10-2019, 17:21:59
    #27
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    170 numaralı abimiz diyor ki, ya ödeyeceksiniz muayne olmak için ya da gidip yeşil kart çıkaracaksınız dediler. Şaka gibi resmen
    Çıkan kanun muayne olunabilir diyordu yalanmıymış o iş hocam