Bu çok kötü bir uygulama işin garibi muhalefet bu konuda iktidarın üstüne gitmeli hatta silinmesini vaat olarak vermeli ama hiç sesleri çıkmıyor ödemeyi düşünmüyorum zaten hastaneye gitmiyorum diye düşünenler bir şekilde ödetirler banka hesabınızda bulunan paraya el koyarlar (e-icra) genede ödetirler tavsiyem varsa ödeme gücünüz ödemeye çalışın birikince çok daha kötü oluyor.