Ben liseden sonra 2 yıl mezun kaldım, şimdi öğrenciyim. En son kışın 2600civari borç vardı bunun çoğu silindi nasıl olduysa, şu an 1266 gorunuyor. Bende sgk ya gittim, dedim kullanmadığım şeyin parasını ödemek istemiyorum. Benim haberim bile yoktu bu isten, her hastanaye gitmemse para aldilar. Eczanede sağlıktan yararlanamadan ödedim ilacları. Kadında çözümü yok mecbur ödüyeceksin, faiz binmeyede devam edicekmiş ödemedigim müddet.