• 16-10-2019, 17:31:38
    #28
    holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkan kanun muayne olunabilir diyordu yalanmıymış o iş hocam
    Fasa fiso onlar 170 bizzat bahsettiğimi söyledi.

    Ek olarak muayne olacaksan eğer sigortalı bir iş yerinde çalışman gerekiyor. Sigorta girdisiyle beraber muayne olabiliyorsun. Çıktığın takdirde işten 90 gün yararlanma hakkın var.
  • 16-10-2019, 17:49:13
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fasa fiso onlar 170 bizzat bahsettiğimi söyledi.

    Ek olarak muayne olacaksan eğer sigortalı bir iş yerinde çalışman gerekiyor. Sigorta girdisiyle beraber muayne olabiliyorsun. Çıktığın takdirde işten 90 gün yararlanma hakkın var.

    Aradım az önce ücretli muayne olabilirsin dedi bana herhalde gitsek sıkıntı çıkmaz.
  • 16-10-2019, 19:12:02
    #30
    İlk çıktığında bi süre ödedim sonra işe girdim falan.neyse bikaç sene sonra sildiler herkesin borclarını ben ödediğimle kaldım.
  • 16-10-2019, 19:16:47
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 16-10-2019, 19:37:16
    #32
    Ya şimdi yazıcam yazıcam sonra biri gelip banlayacak neyse.
  • 16-10-2019, 20:59:24
    #33
    Ben 1 sene boyunca ödemiştim.
    50TLidi, sonra 70TL oldu
    800-1000 civarı ödedim heralde.
  • 16-10-2019, 21:31:22
    #34
    gerçekten saçma . bazıları savunuyor yurtdışında da var vs diye ama bizde olmuyor.
    adam çalışmıyorsa nasıl ödesin .
    ki sağlık sistemi de ayrı sıkıntı çoğu birimden randevu bile almak çok zor.
    alsan da kalitesi tartışılır.
  • 16-10-2019, 21:48:27
    #35
    25 yaşını geçtiyseniz ve işsizseniz işlemeye devam eder. Benim 800 küsür vardı en son gelen af ile hepsi silindi. Daha sonra askere gittim geldim, iki ay boş gezdim baktım 110 tl kilitlemişler. Sonra işe girince ödedim şuan borcum yok. Gerçekten gereksiz bir sistem mantıklı hiçbir açıklaması yok. Çalışmayan insana neden borç çıkarılır ki?
  • 16-10-2019, 21:56:52
    #36
    bıktım cidden , artık dua ediyorum bi akrabam bi illegal iş yapsa da bana da öğretse diye ..