25 yaşını geçtiyseniz ve işsizseniz işlemeye devam eder. Benim 800 küsür vardı en son gelen af ile hepsi silindi. Daha sonra askere gittim geldim, iki ay boş gezdim baktım 110 tl kilitlemişler. Sonra işe girince ödedim şuan borcum yok. Gerçekten gereksiz bir sistem mantıklı hiçbir açıklaması yok. Çalışmayan insana neden borç çıkarılır ki?