gerçekten saçma . bazıları savunuyor yurtdışında da var vs diye ama bizde olmuyor.
adam çalışmıyorsa nasıl ödesin .
ki sağlık sistemi de ayrı sıkıntı çoğu birimden randevu bile almak çok zor.
alsan da kalitesi tartışılır.