holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gss ödemeyenler sene sonuna kadar hastanelerden yararlanabiliyor mu acaba? Borcu olup giden var mı?
170 numaralı abimiz diyor ki, ya ödeyeceksiniz muayne olmak için ya da gidip yeşil kart çıkaracaksınız dediler. Şaka gibi resmen