2015'te gittim. Sigortan babanın üstünden düşmüş dediler. 750 lira gibi bi miktar kitlemişler, şey geçirmişler amaaan çıkarmışlar işte. Ödeyecek durumum yok ben hastane yüzü görmem zaten dedim. Baban ödesin dedi hıyarto. Niye düşürdünüz babamın üstünden o zaman dedim. Bu işler böyle dedi. Şimdi baktım 1.400 olmuş. Haraç vermemem valla kusura bakmasınlar
okurken sesli güldüm😃 Ödemeyin en mantıklısı bu. Düşünsene 80 milyon insanın %70ine bu şekilde borç kitlediklerini düşün, ki eminim GSS borcu olmayan yoktur.
Paraya bak beee.

Ne şekilde bu milletin cebinden para yolarım diye 40 takla atıyorlar.

👏👏👏