Eğer hastaneye işiniz düşerse muayene olmak için ödemek zorundasınız ama yok ben hasta olmam gitmem diyorsanız ödemeyin. Emekli anneme bile borç mesajı atmışlar sanırım kimi tutup sevebiliriz anlayışındalar.
Yeni mi anladınız hocam ? Bu zihniyet 2002 de başladı.
Benim çözemediğim nokta, bu halk neden ağzını açıp da iki kelime edemiyor. Yani daha neyin olmasını bekliyorlar. Afedersiniz milletin k***ndaki donu alınca mı sesleri çıkacak bu insanların. Gerçekten ağlanacak halimize gülüyoruz. Herkes kendini düşünür olmuş.
Tahsilinden Vazgeçilen Tutar (Geçici 69'uncu Md.)301,62 TL2012 yılından olan bir borç, ödemeyi de düşünmüyordum. Silmişler iyi olmuş
Neye dayanarak silmişler peki hocam ?

Açıklama var mı mantıklı