2015'te gittim. Sigortan babanın üstünden düşmüş dediler. 750 lira gibi bi miktar kitlemişler, şey geçirmişler amaaan çıkarmışlar işte. Ödeyecek durumum yok ben hastane yüzü görmem zaten dedim. Baban ödesin dedi hıyarto. Niye düşürdünüz babamın üstünden o zaman dedim. Bu işler böyle dedi. Şimdi baktım 1.400 olmuş. Haraç vermemem valla kusura bakmasınlar