yeni mi anladınız hocam ? Bu zihniyet 2002 de başladı.
Benim çözemediğim nokta, bu halk neden ağzını açıp da iki kelime edemiyor. Yani daha neyin olmasını bekliyorlar. Afedersiniz milletin k***ndaki donu alınca mı sesleri çıkacak bu insanların. Gerçekten ağlanacak halimize gülüyoruz. Herkes kendini düşünür olmuş.
neye dayanarak silmişler peki hocam ?

açıklama var mı mantıklı