• 23-08-2019, 02:17:59
    #46
    Allah analı babalı büyütsün. Hocam şimdiden söylüyorum en altın tavsiye sonra başınızı çok ağrıtacak konuyu söylüyorum. Çocuğu kucağa alıştırmayın. Kalın yazdığım yer aklınıza kazınsın sonra çok ah edersiniz. Gelişim psikolojisi için bir ara yazarım.
  • 23-08-2019, 07:05:13
    #47
    huseyinbozca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık saatler kaldı diyebilir miyiz yakışıklının doğmasına
    Evet. Geceden geldik hastanedeyiz. Bir iki saate doktoru gelicek. Bugün nasip olursa kucağımıza alıp seveceğiz.

    blap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah analı babalı büyütsün. Hocam şimdiden söylüyorum en altın tavsiye sonra başınızı çok ağrıtacak konuyu söylüyorum. Çocuğu kucağa alıştırmayın. Kalın yazdığım yer aklınıza kazınsın sonra çok ah edersiniz. Gelişim psikolojisi için bir ara yazarım.
    Amin Allah razı olsun. Kalın olarak belirttiğiniz yer aslında benim en çok sevdiğim yer ama önerinizi dinleyeceğim.
  • 23-08-2019, 07:30:55
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Sinir sistemlerini aldır hemen bir doktora gidip gözün aydın
  • 23-08-2019, 08:57:12
    #49
    15 aylık oğlum var benimde. Size verebileceğim tek öneri onu sevgiyle büyütün ve çok sevgi gösterin ve çok iyi gözlemleyin her hareketini..

    Çok daha kısa sürede tanırsınız evladınızı. Bu da size onun hasta mı aç mı birşey mi istiyor vs. bir çok şeyi anlamanıza faydası olacak mümkün oldugunca çok vakit geçirin baba olarak gidin altını değiştirin mamasını hazırlayın herseyinin içerisinde bulunun.

    Allah analı babalı büyütsün hocam vatana millete sizlere hayırlı evlat olması dileğiyle tebrik ederim..
  • 23-08-2019, 10:50:10
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı olsun hocam Allah analı babalı büyütsün😊
  • 23-08-2019, 11:08:03
    #51
    11 yaşında ve 3 yaşında oğulları olan bir baba olarak söylüyorum.Onlarsız vakit geçmiyor.Evde olmasalar gürültüde yapsalar.Evlat işte.En güzel şeyde sana baba demeleri
    Allah analı babalı büyütsün.
  • 23-08-2019, 11:13:24
    #52
    1 yaşına kadar sakın bal yedirmeyin. Anadolu'da pek bilinmez bu emziğe falan bal sürüp verirler, bal bebekleri öldürebilir. Belki bilmiyorsundur, not geçeyim dedim.

    En güzel anları yaşıyorsunuz hocam, keyfini çıkarın. Beraberken bol bol resim çekin, sonra bakması keyifli oluyor.

    Evin reisi artık o, o ne derse o olacak.
  • 23-08-2019, 11:19:56
    #53
    Allah analı babalı sağlıklı ve sıhhat içinde büyütürsünüz inşallah.
  • 24-08-2019, 14:24:10
    #54
    aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinir sistemlerini aldır hemen bir doktora gidip gözün aydın
    Sağolasın hocam Allah razı olsun. Sinirlenmedim açıkcası hiç 😁 ilerleyen günlerde ne olur bilmiyorum.

    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 aylık oğlum var benimde. Size verebileceğim tek öneri onu sevgiyle büyütün ve çok sevgi gösterin ve çok iyi gözlemleyin her hareketini..

    Çok daha kısa sürede tanırsınız evladınızı. Bu da size onun hasta mı aç mı birşey mi istiyor vs. bir çok şeyi anlamanıza faydası olacak mümkün oldugunca çok vakit geçirin baba olarak gidin altını değiştirin mamasını hazırlayın herseyinin içerisinde bulunun.

    Allah analı babalı büyütsün hocam vatana millete sizlere hayırlı evlat olması dileğiyle tebrik ederim..
    Allah analı babalı büyütsün inşallah. Allah razı olsun hocam içim kıpır kıpır hiçbir hareketini kaçırmıyorum.

    WebKtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun hocam Allah analı babalı büyütsün😊
    Amin Allah razı olsun.

    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 yaşında ve 3 yaşında oğulları olan bir baba olarak söylüyorum.Onlarsız vakit geçmiyor.Evde olmasalar gürültüde yapsalar.Evlat işte.En güzel şeyde sana baba demeleri
    Allah analı babalı büyütsün.
    Amin Allah razı olsun. Bizde o duyguları ilerleyen günlerde başlar inşallah.

    Wazzup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yaşına kadar sakın bal yedirmeyin. Anadolu'da pek bilinmez bu emziğe falan bal sürüp verirler, bal bebekleri öldürebilir. Belki bilmiyorsundur, not geçeyim dedim.

    En güzel anları yaşıyorsunuz hocam, keyfini çıkarın. Beraberken bol bol resim çekin, sonra bakması keyifli oluyor.

    Evin reisi artık o, o ne derse o olacak.
    Reisim hoşgeldi. Bal konusunu bilmiyordum ama tatlı şeyler vermeyi uzun süre düşünmüyorum. Resimlerini çekiyorum şimdiden eve kamera sistemi kuracağım.

    undeat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah analı babalı sağlıklı ve sıhhat içinde büyütürsünüz inşallah.
    Amin hocam sağolasın. Allah razı olsun.