Tüm aşılarını yaptırmam zorunlu mu yani yaptımasamda oluyor mu ? Para vs değil konu. Kıyafet oldukça büyük aldık. Oğlumla yapacağım tüm herşeyden keyif alacağımı düşünüyorum. O yüzden o konuda sıkıntı yok Allah'ın izniyle.
Sağlık bakanlığının aşı takvimi var, aile hekimliği zaten sizi arayıp gelmenizi isteyecek. Onları yaptırmak mecburi.
Aşı takviminde olmayan Rota Virüsü aşısı gibi aşılar da var. Onlar zorunlu değil ancak yaptırmanızda fayda var.
R10 ın yeni babası sayılırım, daha 1 ay oldu sanırım kızımızı kucağımıza saÄŸlıklı bir ÅŸekilde aldık çok şükür, Allah sana da hayırlı bir evlat nasip etsin inÅŸallah 🤗 normal doÄŸumsa kapıda bekleme süren biraz uzar, öyle bakar durursun kapıdan birisi çıksa da doÄŸum gerçekleÅŸti bir sorun yok dese diye bakar durursun biz gece 3 de gitmiÅŸtik, öğlen 11 de doÄŸum gerçekleÅŸti, 3 e kadar zaten uyumadık, bi de öğlen 11 e kadar bekledik, bende sorun yoktu ama normal doÄŸum gerçekten çok zormuÅŸ onu anladık.
Allah analı babalı büyütsün hocam inşallah. Amin Allah razı olsun. Ben doğuma giricem hocam inşallah doktor müsaade ediyor. Doğum fotoğrafçısı felanda olacak. Duyumlarıma göre zor diyorlar. Bu arada sunduğunuz hizmetten yararlanmak isterim. Çocukta oluyor malum ek kazanca ihtiyacım var. Detaylı bir pm almam mümkün mü hiç anlamıyorum. Veya pm ile uğraşamam derseniz de PM gönderebilirim. Detayları görüşebiliriz isterseniz.
Allah analı babalı büyütsün hocam inşallah. Amin Allah razı olsun. Ben doğuma giricem hocam inşallah doktor müsaade ediyor. Doğum fotoğrafçısı felanda olacak. Duyumlarıma göre zor diyorlar. Bu arada sunduğunuz hizmetten yararlanmak isterim. Çocukta oluyor malum ek kazanca ihtiyacım var. Detaylı bir pm almam mümkün mü hiç anlamıyorum. Veya pm ile uğraşamam derseniz de PM gönderebilirim. Detayları görüşebiliriz isterseniz.
Whatsapp'dan yaz hocam sen bana (05382065514) ben sana pinterest eğitimi ücretsiz olarak vericem benden doğum hediyesi olsun