• 22-08-2019, 13:52:25
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm aşılarını yaptırmam zorunlu mu yani yaptımasamda oluyor mu ? Para vs değil konu. Kıyafet oldukça büyük aldık. Oğlumla yapacağım tüm herşeyden keyif alacağımı düşünüyorum. O yüzden o konuda sıkıntı yok Allah'ın izniyle.
    Sağlık bakanlığının aşı takvimi var, aile hekimliği zaten sizi arayıp gelmenizi isteyecek. Onları yaptırmak mecburi.

    Aşı takviminde olmayan Rota Virüsü aşısı gibi aşılar da var. Onlar zorunlu değil ancak yaptırmanızda fayda var.
  • 22-08-2019, 13:53:13
    #29
    Tasarimix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 ın yeni babası sayılırım, daha 1 ay oldu sanırım kızımızı kucağımıza saÄŸlıklı bir ÅŸekilde aldık çok şükür, Allah sana da hayırlı bir evlat nasip etsin inÅŸallah 🤗 normal doÄŸumsa kapıda bekleme süren biraz uzar, öyle bakar durursun kapıdan birisi çıksa da doÄŸum gerçekleÅŸti bir sorun yok dese diye bakar durursun biz gece 3 de gitmiÅŸtik, öğlen 11 de doÄŸum gerçekleÅŸti, 3 e kadar zaten uyumadık, bi de öğlen 11 e kadar bekledik, bende sorun yoktu ama normal doÄŸum gerçekten çok zormuÅŸ onu anladık.
    Allah analı babalı büyütsün hocam inşallah. Amin Allah razı olsun. Ben doğuma giricem hocam inşallah doktor müsaade ediyor. Doğum fotoğrafçısı felanda olacak. Duyumlarıma göre zor diyorlar. Bu arada sunduğunuz hizmetten yararlanmak isterim. Çocukta oluyor malum ek kazanca ihtiyacım var. Detaylı bir pm almam mümkün mü hiç anlamıyorum. Veya pm ile uğraşamam derseniz de PM gönderebilirim. Detayları görüşebiliriz isterseniz.
  • 22-08-2019, 13:57:30
    #30
    Allah analı babalı büyütsün.Milletine devletine ve islama hayırlı bir evlat yetişsin inş.
    YenidoÄŸan bebek bezlerini bulduÄŸun yerde al.
    Birde doğum hane kapısında beklerken bebeğimiz çıktığında ben çok ağlamıştım.Bu yüzden selpak tavsiye ederim.
  • 22-08-2019, 13:57:37
    #31
    tuzzluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık bakanlığının aşı takvimi var, aile hekimliği zaten sizi arayıp gelmenizi isteyecek. Onları yaptırmak mecburi.

    Aşı takviminde olmayan Rota Virüsü aşısı gibi aşılar da var. Onlar zorunlu değil ancak yaptırmanızda fayda var.
    Anladım hocam. Teşekkür ederim.
  • 22-08-2019, 13:59:01
    #32
    Çocuğu olan R10 üyelerine en azından bir Silver üyelik verilse daha da bir farkımız olur derim
    coÅŸkun
  • 22-08-2019, 14:02:00
    #33
    asabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah analı babalı büyütsün.Milletine devletine ve islama hayırlı bir evlat yetişsin inş.
    YenidoÄŸan bebek bezlerini bulduÄŸun yerde al.
    Birde doğum hane kapısında beklerken bebeğimiz çıktığında ben çok ağlamıştım.Bu yüzden selpak tavsiye ederim.
    Amin Allah razı olsun. Doğumhane de olacağım inşallah. Bezleri ufaktan stokladım. İnşallah bayılmam hocam Ağlamak birşey değil de..

    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocuğu olan R10 üyelerine en azından bir Silver üyelik verilse daha da bir farkımız olur derim
    coÅŸkun
    İyi olur gerçekten @Coskun bu konuda bir düşüncen var mı ?
  • 22-08-2019, 14:18:10
    #34
    Üyeliği durduruldu
    aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah analı babalı büyütsün hocam inşallah. Amin Allah razı olsun. Ben doğuma giricem hocam inşallah doktor müsaade ediyor. Doğum fotoğrafçısı felanda olacak. Duyumlarıma göre zor diyorlar. Bu arada sunduğunuz hizmetten yararlanmak isterim. Çocukta oluyor malum ek kazanca ihtiyacım var. Detaylı bir pm almam mümkün mü hiç anlamıyorum. Veya pm ile uğraşamam derseniz de PM gönderebilirim. Detayları görüşebiliriz isterseniz.
    Whatsapp'dan yaz hocam sen bana (05382065514) ben sana pinterest eğitimi ücretsiz olarak vericem benden doğum hediyesi olsun
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocuğu olan R10 üyelerine en azından bir Silver üyelik verilse daha da bir farkımız olur derim
    coÅŸkun
    Ben çocuğum doğduğunda kendim çekilişle Platin üyelik verdim (https://www.r10.net/members/77755-f10.html ) yönetim silver üyelik veremiyorsa bir sıkıntı var demektir
  • 22-08-2019, 14:20:10
    #35
    hayırlı olsun.
    daha doğmadıysa git uyuyabildiğin kadar uyu
  • 22-08-2019, 14:25:38
    #36
    Tasarimix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whatsapp'dan yaz hocam sen bana (05382065514) ben sana pinterest eğitimi ücretsiz olarak vericem benden doğum hediyesi olsun

    Ben çocuğum doğduğunda kendim çekilişle Platin üyelik verdim (https://www.r10.net/members/77755-f10.html ) yönetim silver üyelik veremiyorsa bir sıkıntı var demektir
    Yazdım hocam. Çok iyi yapmışsınız tebrik ederim.

    reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun.
    daha doğmadıysa git uyuyabildiğin kadar uyu
    İşteyim hocam çalışıyorum. Zaten heyecandan uyuyabileceğimi düşünmüyorum bu gece.