• 22-08-2019, 12:20:11
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;

    Nasipse yarın baba olacağım. Çok heyecanlıyım. Saatler geçmiyor, daha önce hiç böyle bir şeye şahitlik de etmedim. Daha önce bu duyguyu yaşayanlardan öneriler ve duygularını paylaşmalarını rica ediyorum.

    İyi forumlar
  • 22-08-2019, 12:20:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Allah yardımcın olsun
  • 22-08-2019, 12:21:36
    #3
    Hayırlı olsun sağlıklı mutlu bir ömür dilerim.Çevremde gördüğüm sigara içiyorsanız bırakın
  • 22-08-2019, 12:22:42
    #4
    byvector adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcın olsun
    Sağolasın hocam. İnşallah.

    MediAck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun sağlıklı mutlu bir ömür dilerim.Çevremde gördüğüm sigara içiyorsanız bırakın
    Teşekkür ederim. Amin inşallah. Sigara kullanımını 2.5 sene önce kökten hallettim. Öneriniz için teşekkürler.
  • 22-08-2019, 12:23:54
    #5
    Hayırlısı olsun hocam Allah analı babalı büyütsün😊
  • 22-08-2019, 12:24:19
    #6
    Bu mutlu anınızda, kimseye söz vermeyin hocam Bazı arkadaşlar gaza gelip yapamayacağı şeyin sözünü verdi herkes dağılınca ortada kaldı
  • 22-08-2019, 12:26:13
    #7
    Allah analı babalı büyütsün inşallah 😊 Hayırlı olsun. Bugün çok güldüğüm bir resmi de şuraya ekleyeyim sizin ki kız mı erkek mi bilmiyorum ama 😅
  • 22-08-2019, 12:26:14
    #8
    Doğumhane de anneler 1 babalar 9 doğuruyor hocam
    Ben 2 kez yaşadım, allah herkese nasip etsin bu duyguyu )) Umarım sağlık ile kucağınıza alırsınız.
  • 22-08-2019, 12:27:47
    #9
    2 sene önce bende yaşamıştım

    asıl heycan şimdi değil doğum esnasında kapıda beklerken olacak

    sonra hemşire bebeği giydirmek için alıp getirdiğin de kaplan bebek diye çağırmıştı soyadını söylerken oradaki heycan ve mutluluk anlatılamaz.

    sana tavsiyem bol bol bez stokla bu hafta aldığın bez bir sonraki hafta iki katı oluyor.