Hayırlı olsun . Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin.
ben de 6 ay önce bu duyguları yaşadım.
ilk 100 gün çok önemli. hem bebeğin dünyaya alışması hem de sizin bebekli bir hayata alışmanız.
gaz sorunları, uykusuzluk vb sorunlar olursa bile ilk 100 gün kuralı burada da geçerli.
anneye karşı çok anlayışlı ve sevecen olun. gerginlikler olabilir. alttan alan taraf hep siz olun.
Allah analı babalı büyütsün
Baba Oluyorum, Heyecanlıyım, Önerilerinize İhtiyacım Var
62
●1.669
- 22-08-2019, 15:42:53Tebrik ediyorum. 18 ve 12 yıl öncesini, doğumlarını unutmadım. Her anını yaşa. 🤗
- 22-08-2019, 16:06:23
- 22-08-2019, 16:14:22Herhangi bir şeye ihtiyacınız olursa çekinmeden ÖM atın Hocam, akşamına kadar tedarik edip getirmiş olurum.aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2019, 16:39:38
- 22-08-2019, 21:50:47Rabbim hayırlı ve sağlıklı bir şekilde kucağınıza vermeyi nasip etsin.
Duygu pek anlatılamıyor nasıl desem bilemiyorum yani pek bir tarifi yok maalesef ama yaşadıklarımı anlatmak isterim.
01.02.2016 da dünyaya geleniki gözüm, ömrüm, canım kızım Elif için akşam saat 19:10 da duygularıma hakim olmayarak hıçkıra hıçkıra sevincimden ağladım. Eşim doğumhane içerisinde bende kapıdaydım ve kapı açıldı ERGÜN bebek deyip beni çağırdılar göstermek için gördüğümde neler hissettiklerimi tarif edemiyorum cümleler kifayetsiz kalır. Sonra hüngür hüngür anneme, babama sarılarak ağladım. Hızımı alamayıp odaya gidip lavabo karşısında yine sevincimden ağladım.
O gece bana eve git demişlerdi ben gitmeyip o uzun gece kızımın üzerinde onu seyrettim.
Sonrasında eve geldik meğerki asıl iş evde başlıyormuş. Tam 40 gün boyumca annem ve kaynanam ( öz teyzem olur ) dönüşümlü olarak bakıyorlardı. Bir gece kaynanamın nöbetinde herkes uyuya kalmıştı kızım ağlıyordu ben çok hassasımdır hemen uyandım ki altını pisletmiş, onları uyandırmak istemedim soydum tam altını değiştiriyordum ki kalktılar ve sen ne yapıyorsun diye kahkaha atmaya başladılar. 40 günün sonunda yük bizlere kalmıştı, uygusuz gecelerin tek sebebi gazdı 😊 şuan kızım 4üne gün aldı zaman o kadar çabuk geçiyor ki 😊
Rabbim tüm güzel günleri, bereketi, sağlığı, mutluluğu, huzuru ailenizde yaşatsın. Hep mutlu olun inşallah ve evlat sahibi olamayanlara da rabbim hayırlısını nasip etsin. - 22-08-2019, 23:41:13Amin hocam Allah razı olsun. Bu öneriniz altın değerinde aklımda tutacağım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim. Her anını pozlayacağım inş.metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun hocam. Bunu demeniz bile yeterli. İyi ki varsınız.Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamdır hocam.reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabredeceğim hocam.Linkinmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin hocam Allah razı olsun. Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. Benim de anlattığınızdan farklı olmayacak gibi durumum.Serkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilerde anlarsın