• 22-08-2019, 15:05:59
    #37
    Hayırlı olsun . Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin.
    ben de 6 ay önce bu duyguları yaşadım.
    ilk 100 gün çok önemli. hem bebeğin dünyaya alışması hem de sizin bebekli bir hayata alışmanız.
    gaz sorunları, uykusuzluk vb sorunlar olursa bile ilk 100 gün kuralı burada da geçerli.

    anneye karşı çok anlayışlı ve sevecen olun. gerginlikler olabilir. alttan alan taraf hep siz olun.

    Allah analı babalı büyütsün
  • 22-08-2019, 15:42:53
    #38
    Tebrik ediyorum. 18 ve 12 yıl öncesini, doğumlarını unutmadım. Her anını yaşa. 🤗
  • 22-08-2019, 16:06:23
    #39
    onurkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 sene önce bende yaşamıştım

    asıl heycan şimdi değil doğum esnasında kapıda beklerken olacak

    sonra hemşire bebeği giydirmek için alıp getirdiğin de kaplan bebek diye çağırmıştı soyadını söylerken oradaki heycan ve mutluluk anlatılamaz.

    sana tavsiyem bol bol bez stokla bu hafta aldığın bez bir sonraki hafta iki katı oluyor.
    okurken bile heyecanlandım
  • 22-08-2019, 16:14:22
    #40
    aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin hocam Allah razı olsun. Evet Anadolu yakası Kartal'dayım. Kartal Avicenna Umut Hastanesi Fatih Birol'u tercih ettik.
    Herhangi bir şeye ihtiyacınız olursa çekinmeden ÖM atın Hocam, akşamına kadar tedarik edip getirmiş olurum.
  • 22-08-2019, 16:39:38
    #41
    aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    İşteyim hocam çalışıyorum. Zaten heyecandan uyuyabileceğimi düşünmüyorum bu gece.
    bu burda dursun hocam ilerde anlarsın
  • 22-08-2019, 17:03:25
    #42
    sabırlı olmanızı öneririm
  • 22-08-2019, 21:50:47
    #43
    Rabbim hayırlı ve sağlıklı bir şekilde kucağınıza vermeyi nasip etsin.

    Duygu pek anlatılamıyor nasıl desem bilemiyorum yani pek bir tarifi yok maalesef ama yaşadıklarımı anlatmak isterim.

    01.02.2016 da dünyaya geleniki gözüm, ömrüm, canım kızım Elif için akşam saat 19:10 da duygularıma hakim olmayarak hıçkıra hıçkıra sevincimden ağladım. Eşim doğumhane içerisinde bende kapıdaydım ve kapı açıldı ERGÜN bebek deyip beni çağırdılar göstermek için gördüğümde neler hissettiklerimi tarif edemiyorum cümleler kifayetsiz kalır. Sonra hüngür hüngür anneme, babama sarılarak ağladım. Hızımı alamayıp odaya gidip lavabo karşısında yine sevincimden ağladım.

    O gece bana eve git demişlerdi ben gitmeyip o uzun gece kızımın üzerinde onu seyrettim.

    Sonrasında eve geldik meğerki asıl iş evde başlıyormuş. Tam 40 gün boyumca annem ve kaynanam ( öz teyzem olur ) dönüşümlü olarak bakıyorlardı. Bir gece kaynanamın nöbetinde herkes uyuya kalmıştı kızım ağlıyordu ben çok hassasımdır hemen uyandım ki altını pisletmiş, onları uyandırmak istemedim soydum tam altını değiştiriyordum ki kalktılar ve sen ne yapıyorsun diye kahkaha atmaya başladılar. 40 günün sonunda yük bizlere kalmıştı, uygusuz gecelerin tek sebebi gazdı 😊 şuan kızım 4‘üne gün aldı zaman o kadar çabuk geçiyor ki 😊

    Rabbim tüm güzel günleri, bereketi, sağlığı, mutluluğu, huzuru ailenizde yaşatsın. Hep mutlu olun inşallah ve evlat sahibi olamayanlara da rabbim hayırlısını nasip etsin.
  • 22-08-2019, 23:41:13
    #44
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun . Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin.
    ben de 6 ay önce bu duyguları yaşadım.
    ilk 100 gün çok önemli. hem bebeğin dünyaya alışması hem de sizin bebekli bir hayata alışmanız.
    gaz sorunları, uykusuzluk vb sorunlar olursa bile ilk 100 gün kuralı burada da geçerli.

    anneye karşı çok anlayışlı ve sevecen olun. gerginlikler olabilir. alttan alan taraf hep siz olun.

    Allah analı babalı büyütsün
    Amin hocam Allah razı olsun. Bu öneriniz altın değerinde aklımda tutacağım.

    metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ediyorum. 18 ve 12 yıl öncesini, doğumlarını unutmadım. Her anını yaşa. 🤗
    Teşekkür ederim. Her anını pozlayacağım inş.

    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir şeye ihtiyacınız olursa çekinmeden ÖM atın Hocam, akşamına kadar tedarik edip getirmiş olurum.
    Allah razı olsun hocam. Bunu demeniz bile yeterli. İyi ki varsınız.

    reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu burda dursun hocam ilerde anlarsın
    Tamamdır hocam.

    Linkinmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabırlı olmanızı öneririm
    Sabredeceğim hocam.

    Serkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim hayırlı ve sağlıklı bir şekilde kucağınıza vermeyi nasip etsin.

    Duygu pek anlatılamıyor nasıl desem bilemiyorum yani pek bir tarifi yok maalesef ama yaşadıklarımı anlatmak isterim.

    01.02.2016 da dünyaya geleniki gözüm, ömrüm, canım kızım Elif için akşam saat 19:10 da duygularıma hakim olmayarak hıçkıra hıçkıra sevincimden ağladım. Eşim doğumhane içerisinde bende kapıdaydım ve kapı açıldı ERGÜN bebek deyip beni çağırdılar göstermek için gördüğümde neler hissettiklerimi tarif edemiyorum cümleler kifayetsiz kalır. Sonra hüngür hüngür anneme, babama sarılarak ağladım. Hızımı alamayıp odaya gidip lavabo karşısında yine sevincimden ağladım.

    O gece bana eve git demişlerdi ben gitmeyip o uzun gece kızımın üzerinde onu seyrettim.

    Sonrasında eve geldik meğerki asıl iş evde başlıyormuş. Tam 40 gün boyumca annem ve kaynanam ( öz teyzem olur ) dönüşümlü olarak bakıyorlardı. Bir gece kaynanamın nöbetinde herkes uyuya kalmıştı kızım ağlıyordu ben çok hassasımdır hemen uyandım ki altını pisletmiş, onları uyandırmak istemedim soydum tam altını değiştiriyordum ki kalktılar ve sen ne yapıyorsun diye kahkaha atmaya başladılar. 40 günün sonunda yük bizlere kalmıştı, uygusuz gecelerin tek sebebi gazdı 😊 şuan kızım 4‘üne gün aldı zaman o kadar çabuk geçiyor ki 😊

    Rabbim tüm güzel günleri, bereketi, sağlığı, mutluluğu, huzuru ailenizde yaşatsın. Hep mutlu olun inşallah ve evlat sahibi olamayanlara da rabbim hayırlısını nasip etsin.
    Amin hocam Allah razı olsun. Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. Benim de anlattığınızdan farklı olmayacak gibi durumum.
  • 23-08-2019, 02:14:25
    #45
    Artık saatler kaldı diyebilir miyiz yakışıklının doğmasına