onurkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 sene önce bende yaşamıştım

asıl heycan şimdi değil doğum esnasında kapıda beklerken olacak

sonra hemşire bebeği giydirmek için alıp getirdiğin de kaplan bebek diye çağırmıştı soyadını söylerken oradaki heycan ve mutluluk anlatılamaz.

sana tavsiyem bol bol bez stokla bu hafta aldığın bez bir sonraki hafta iki katı oluyor.
okurken bile heyecanlandım