2 sene önce bende yaşamıştım
asıl heycan şimdi değil doğum esnasında kapıda beklerken olacak
sonra hemşire bebeği giydirmek için alıp getirdiğin de kaplan bebek diye çağırmıştı soyadını söylerken oradaki heycan ve mutluluk anlatılamaz.
sana tavsiyem bol bol bez stokla bu hafta aldığın bez bir sonraki hafta iki katı oluyor.
okurken bile heyecanlandım