aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah analı babalı büyütsün hocam inşallah. Amin Allah razı olsun. Ben doğuma giricem hocam inşallah doktor müsaade ediyor. Doğum fotoğrafçısı felanda olacak. Duyumlarıma göre zor diyorlar. Bu arada sunduğunuz hizmetten yararlanmak isterim. Çocukta oluyor malum ek kazanca ihtiyacım var. Detaylı bir pm almam mümkün mü hiç anlamıyorum. Veya pm ile uğraşamam derseniz de PM gönderebilirim. Detayları görüşebiliriz isterseniz.
Whatsapp'dan yaz hocam sen bana (05382065514) ben sana pinterest eğitimi ücretsiz olarak vericem benden doğum hediyesi olsun
residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çocuğu olan R10 üyelerine en azından bir Silver üyelik verilse daha da bir farkımız olur derim
coşkun
Ben çocuğum doğduğunda kendim çekilişle Platin üyelik verdim (https://www.r10.net/members/77755-f10.html ) yönetim silver üyelik veremiyorsa bir sıkıntı var demektir