Allah analı babalı büyütsün.Milletine devletine ve islama hayırlı bir evlat yetişsin inş.
Yenidoğan bebek bezlerini bulduğun yerde al.
Birde doğum hane kapısında beklerken bebeğimiz çıktığında ben çok ağlamıştım.Bu yüzden selpak tavsiye ederim.
Amin Allah razı olsun. Doğumhane de olacağım inşallah. Bezleri ufaktan stokladım. İnşallah bayılmam hocam Ağlamak birşey değil de..
Çocuğu olan R10 üyelerine en azından bir Silver üyelik verilse daha da bir farkımız olur derim
coşkun
İyi olur gerçekten @Coskun bu konuda bir düşüncen var mı ?