Tasarimix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 ın yeni babası sayılırım, daha 1 ay oldu sanırım kızımızı kucağımıza sağlıklı bir şekilde aldık çok şükür, Allah sana da hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah 🤗 normal doğumsa kapıda bekleme süren biraz uzar, öyle bakar durursun kapıdan birisi çıksa da doğum gerçekleşti bir sorun yok dese diye bakar durursun biz gece 3 de gitmiştik, öğlen 11 de doğum gerçekleşti, 3 e kadar zaten uyumadık, bi de öğlen 11 e kadar bekledik, bende sorun yoktu ama normal doğum gerçekten çok zormuş onu anladık.
Allah analı babalı büyütsün hocam inşallah. Amin Allah razı olsun. Ben doğuma giricem hocam inşallah doktor müsaade ediyor. Doğum fotoğrafçısı felanda olacak. Duyumlarıma göre zor diyorlar. Bu arada sunduğunuz hizmetten yararlanmak isterim. Çocukta oluyor malum ek kazanca ihtiyacım var. Detaylı bir pm almam mümkün mü hiç anlamıyorum. Veya pm ile uğraşamam derseniz de PM gönderebilirim. Detayları görüşebiliriz isterseniz.