11 yaşında ve 3 yaşında oğulları olan bir baba olarak söylüyorum.Onlarsız vakit geçmiyor.Evde olmasalar gürültüde yapsalar.Evlat işte.En güzel şeyde sana baba demeleri
Allah analı babalı büyütsün.