Artık saatler kaldı diyebilir miyiz yakışıklının doğmasına
Evet. Geceden geldik hastanedeyiz. Bir iki saate doktoru gelicek. Bugün nasip olursa kucağımıza alıp seveceğiz.
Allah analı babalı büyütsün. Hocam şimdiden söylüyorum en altın tavsiye sonra başınızı çok ağrıtacak konuyu söylüyorum. Çocuğu kucağa alıştırmayın. Kalın yazdığım yer aklınıza kazınsın sonra çok ah edersiniz. Gelişim psikolojisi için bir ara yazarım.
Amin Allah razı olsun. Kalın olarak belirttiğiniz yer aslında benim en çok sevdiğim yer ama önerinizi dinleyeceğim.