aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sinir sistemlerini aldır hemen bir doktora gidip gözün aydın
Sağolasın hocam Allah razı olsun. Sinirlenmedim açıkcası hiç 😁 ilerleyen günlerde ne olur bilmiyorum.

SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 aylık oğlum var benimde. Size verebileceğim tek öneri onu sevgiyle büyütün ve çok sevgi gösterin ve çok iyi gözlemleyin her hareketini..

Çok daha kısa sürede tanırsınız evladınızı. Bu da size onun hasta mı aç mı birşey mi istiyor vs. bir çok şeyi anlamanıza faydası olacak mümkün oldugunca çok vakit geçirin baba olarak gidin altını değiştirin mamasını hazırlayın herseyinin içerisinde bulunun.

Allah analı babalı büyütsün hocam vatana millete sizlere hayırlı evlat olması dileğiyle tebrik ederim..
Allah analı babalı büyütsün inşallah. Allah razı olsun hocam içim kıpır kıpır hiçbir hareketini kaçırmıyorum.

WebKtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun hocam Allah analı babalı büyütsün😊
Amin Allah razı olsun.

Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 yaşında ve 3 yaşında oğulları olan bir baba olarak söylüyorum.Onlarsız vakit geçmiyor.Evde olmasalar gürültüde yapsalar.Evlat işte.En güzel şeyde sana baba demeleri
Allah analı babalı büyütsün.
Amin Allah razı olsun. Bizde o duyguları ilerleyen günlerde başlar inşallah.

Wazzup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yaşına kadar sakın bal yedirmeyin. Anadolu'da pek bilinmez bu emziğe falan bal sürüp verirler, bal bebekleri öldürebilir. Belki bilmiyorsundur, not geçeyim dedim.

En güzel anları yaşıyorsunuz hocam, keyfini çıkarın. Beraberken bol bol resim çekin, sonra bakması keyifli oluyor.

Evin reisi artık o, o ne derse o olacak.
Reisim hoşgeldi. Bal konusunu bilmiyordum ama tatlı şeyler vermeyi uzun süre düşünmüyorum. Resimlerini çekiyorum şimdiden eve kamera sistemi kuracağım.

undeat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah analı babalı sağlıklı ve sıhhat içinde büyütürsünüz inşallah.
Amin hocam sağolasın. Allah razı olsun.