• 03-08-2019, 02:27:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hırsız olacaksa okumuş hırsız olsun.
  • 03-08-2019, 02:29:39
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <Zeki müren de bizi görecek mi??
  • 03-08-2019, 02:38:43
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @Laniakea; hocam zamanında çok söyledi bunları malesef gerçekler bunlar
  • 03-08-2019, 02:45:30
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Çok doğru dil çok önemli ben liseyi dışardan okuma ma rağmen güzel teklifler alıyorum İngilizce yüzünden çok sıkıntı oluyor.
  • 03-08-2019, 02:49:15
    #14
    Birazda işsizlerin iş begenmeme olayı var tabiki fabrika öneriyorum abi işsizim 6 aydır diyor işe girmesine vesile oluyorum araya adam sokuyoruz vs ire ama adam 3 gün çalışıyor ben işi begenmedim diyor bide bu var bizim insanımızda
  • 03-08-2019, 05:28:09
    #15
    Diploma sahibi olması bir anlam ifade etmiyor.
    Diplomanın üstüne ne koyabilmiş? Önemli olan kısım bu.
    Yoksa diplomalı hıyarcı olur en fazla. Bir bilgisi, yeteneği yoksa kimse sen diploman var diye işe almaz.

    Yurt dışına çıksa da çöp toplar en fazla ya da garson vs. olarak çalışır.

    Bilgi/Yetenek = ₺
  • 03-08-2019, 07:59:44
    #16
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diploma sahibi olması bir anlam ifade etmiyor.
    Diplomanın üstüne ne koyabilmiş? Önemli olan kısım bu.
    Yoksa diplomalı hıyarcı olur en fazla. Bir bilgisi, yeteneği yoksa kimse sen diploman var diye işe almaz.

    Yurt dışına çıksa da çöp toplar en fazla ya da garson vs. olarak çalışır.

    Bilgi/Yetenek = ₺
    Yanlış mantık. Düşünce tarzı yanlış en azından. O diploma zaten kişinin o alanda yetenekli olduğunun bir kanıtı olması lazım. Yani alanda yeterliliğe sahip olmayanın diplomayı almaması lazım zaten. Bu açıdan eğitim sistemini ağır bir şekilde eleştirmek gerekiyor, kişileri değil.
  • 03-08-2019, 08:08:27
    #17
    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış mantık. Düşünce tarzı yanlış en azından. O diploma zaten kişinin o alanda yetenekli olduğunun bir kanıtı olması lazım. Yani alanda yeterliliğe sahip olmayanın diplomayı almaması lazım zaten. Bu açıdan eğitim sistemini ağır bir şekilde eleştirmek gerekiyor, kişileri değil.
    Bu yorumunuzla tamamlanıyor diyelim benim yorumum. Eğitim yeterli değil ülkemizde. Yıllarca İngilizce dersi görüyoruz ama kaç kişi İngilizce konuşabiliyor? Diploma derslerden geçtiğinin belgesidir. Örnek veriyorum Programcılık bitiren biri kendi başına bir şey yapamıyorsa o diplomanın anlamı kalmıyor. O açıdan yazdım.
  • 03-08-2019, 08:31:43
    #18
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yorumunuzla tamamlanıyor diyelim benim yorumum. Eğitim yeterli değil ülkemizde. Yıllarca İngilizce dersi görüyoruz ama kaç kişi İngilizce konuşabiliyor? Diploma derslerden geçtiğinin belgesidir. Örnek veriyorum Programcılık bitiren biri kendi başına bir şey yapamıyorsa o diplomanın anlamı kalmıyor. O açıdan yazdım.
    Kesinlikle demem o ki eğer kendi başına bir şey yapmıyorsa o diplomayı alamaması lazım. Size katılıyorum.