Birazda işsizlerin iş begenmeme olayı var tabiki fabrika öneriyorum abi işsizim 6 aydır diyor işe girmesine vesile oluyorum araya adam sokuyoruz vs ire ama adam 3 gün çalışıyor ben işi begenmedim diyor bide bu var bizim insanımızda