MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yorumunuzla tamamlanıyor diyelim benim yorumum. Eğitim yeterli değil ülkemizde. Yıllarca İngilizce dersi görüyoruz ama kaç kişi İngilizce konuşabiliyor? Diploma derslerden geçtiğinin belgesidir. Örnek veriyorum Programcılık bitiren biri kendi başına bir şey yapamıyorsa o diplomanın anlamı kalmıyor. O açıdan yazdım.
Kesinlikle demem o ki eğer kendi başına bir şey yapmıyorsa o diplomayı alamaması lazım. Size katılıyorum.