FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış mantık. Düşünce tarzı yanlış en azından. O diploma zaten kişinin o alanda yetenekli olduğunun bir kanıtı olması lazım. Yani alanda yeterliliğe sahip olmayanın diplomayı almaması lazım zaten. Bu açıdan eğitim sistemini ağır bir şekilde eleştirmek gerekiyor, kişileri değil.
Bu yorumunuzla tamamlanıyor diyelim benim yorumum. Eğitim yeterli değil ülkemizde. Yıllarca İngilizce dersi görüyoruz ama kaç kişi İngilizce konuşabiliyor? Diploma derslerden geçtiğinin belgesidir. Örnek veriyorum Programcılık bitiren biri kendi başına bir şey yapamıyorsa o diplomanın anlamı kalmıyor. O açıdan yazdım.