• 03-08-2019, 02:07:33
    #1
    Bugün şahit olduğum olaydır.

    Su arıtma firmamızda prim üsülü saha satış temsilcisi aramaktayız. Bunun için iş başvurusuna gelen arkadaşlarla tanışıyoruz ve yardımcı olmaya çalışıyoruz.

    Bugün alacağımız 2 kişi için tam 30 başvuru vardı ve 10 u ile görüştük. Tamamı üniversite mezunu pırlanta gibi gençler. Birisi mimarlık mezunu, birisi hukuk son sınıf öğrencisi, birisi okul öncesi mezunu, vs. ne olacak böyle arkadaşlar? Gerçekten bugün anladım ki bu ülke nereye gidiyor? Bundan 2 nesil sonrasını hiç düşünemiyorum.

    Yaşım 29. 3.üniversitemi okuyorum. Yüksek Lisansa başlayacağım bir yandan. Şu hayatta tecrübe edindiğim şey imkanınız varsa çıkın bu ülkeden.

    Üniversite tercihlerinin yapıldığı şu dönemde, hayatta hepinize başarılar diliyorum.
  • 03-08-2019, 02:09:21
    #2
    Başlık biraz abartı olmuş ama dediklerinizde haklısınız
    • umitunver
    umitunver bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-08-2019, 02:09:34
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    imkanı olan değil de bizi bu hale getirenlerin ülkeyi terketmesi lazım. biz neden kendi ülkemizi terkedelim. çok güzel uyutuluyor milletimiz
  • 03-08-2019, 02:10:29
    #4
    Okumakla olmayacağını öğretiyorlar bize yavaş yavaş sağ olsunlar.
  • 03-08-2019, 02:11:28
    #5
    Hocam sizin ki bide serbest meslek galiba. 1k memur alımı için 200k başvuru oluyor.
    • umitunver
    umitunver bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-08-2019, 02:14:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    cptyasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün şahit olduğum olaydır.

    Su arıtma firmamızda prim üsülü saha satış temsilcisi aramaktayız. Bunun için iş başvurusuna gelen arkadaşlarla tanışıyoruz ve yardımcı olmaya çalışıyoruz.

    Bugün alacağımız 2 kişi için tam 30 başvuru vardı ve 10 u ile görüştük. Tamamı üniversite mezunu pırlanta gibi gençler. Birisi mimarlık mezunu, birisi hukuk son sınıf öğrencisi, birisi okul öncesi mezunu, vs. ne olacak böyle arkadaşlar? Gerçekten bugün anladım ki bu ülke nereye gidiyor? Bundan 2 nesil sonrasını hiç düşünemiyorum.

    Yaşım 29. 3.üniversitemi okuyorum. Yüksek Lisansa başlayacağım bir yandan. Şu hayatta tecrübe edindiğim şey imkanınız varsa çıkın bu ülkeden.

    Üniversite tercihlerinin yapıldığı şu dönemde, hayatta hepinize başarılar diliyorum.
    İnsanları telefonlara arayip taciz Edip su arıtma cihazı tanıtmak için gelmek isteriz diyenler sizmisiniz
  • 03-08-2019, 02:13:54
    #7
    Şaka gibi ülke olduk. Kız babasıyım ve kızım adına gelecekten korkar oldum. Gelecek günler bu günleri aratacak gibi.
  • 03-08-2019, 02:15:58
    #8
    MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanları telefonlara arayip taciz Edip su arıtma cihazı tanıtmak için gelmek isteriz diyenler sizmisiniz
    Ekmek parası hocam ne yapalım
  • 03-08-2019, 02:24:22
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlık biraz abartı olmuş ama dediklerinizde haklısınız
    abartı olduğunu düşünmüyorum hocam ben