Bugün şahit olduğum olaydır.
Su arıtma firmamızda prim üsülü saha satış temsilcisi aramaktayız. Bunun için iş başvurusuna gelen arkadaşlarla tanışıyoruz ve yardımcı olmaya çalışıyoruz.
Bugün alacağımız 2 kişi için tam 30 başvuru vardı ve 10 u ile görüştük. Tamamı üniversite mezunu pırlanta gibi gençler. Birisi mimarlık mezunu, birisi hukuk son sınıf öğrencisi, birisi okul öncesi mezunu, vs. ne olacak böyle arkadaşlar? Gerçekten bugün anladım ki bu ülke nereye gidiyor? Bundan 2 nesil sonrasını hiç düşünemiyorum.
Yaşım 29. 3.üniversitemi okuyorum. Yüksek Lisansa başlayacağım bir yandan. Şu hayatta tecrübe edindiğim şey imkanınız varsa çıkın bu ülkeden.
Üniversite tercihlerinin yapıldığı şu dönemde, hayatta hepinize başarılar diliyorum.