Diploma sahibi olması bir anlam ifade etmiyor.
Diplomanın üstüne ne koyabilmiş? Önemli olan kısım bu.
Yoksa diplomalı hıyarcı olur en fazla. Bir bilgisi, yeteneği yoksa kimse sen diploman var diye işe almaz.
Yurt dışına çıksa da çöp toplar en fazla ya da garson vs. olarak çalışır.
Bilgi/Yetenek = ₺
Yanlış mantık. Düşünce tarzı yanlış en azından. O diploma zaten kişinin o alanda yetenekli olduğunun bir kanıtı olması lazım. Yani alanda yeterliliğe sahip olmayanın diplomayı almaması lazım zaten. Bu açıdan eğitim sistemini ağır bir şekilde eleştirmek gerekiyor, kişileri değil.