valla 14 yaşını geçtim ben 30-40 yaşında kadın görsem bile kafamı çevirip geçiyorum ne bakana bakarım ne kendim özellikle. Devir çok ilginç bir devir oldu yani kadın kız vs ki heleki cocuk aklı ermez yanlış bir kelime etse direk günah erkeğe patlıyor. Ve hiç birşey kanıtlayamıyorsun.
ha evet bu kadar sapığın pedofilinin olduğuda bir gerçek ama günahsız insanlarda yanıyor. Yani internette intikam almak için taciz etti vs. diye haberlerde yok değil direk paketsin.
Birkaç tane daha böyle yorum gördüm de merak ettim cidden.
Önerin nedir?
Bir merakım daha var, hiç çevrende ya da gerçekten bildiğin biri var mı "günahsız" yanan?
Mahkemelerin adil davranamayacağını mı düşünüyorsunuz?
Her gün bir yerlerde kadınlar, çocuklar tecavüze uğruyor, kaçırılıyor, öldürülüyor.
Ne yapmalı peki insanlar?
Çocuklarına daha korumacı yaklaşmaları suç mu?
Hiiiiç ummadığınız biri bile pedofili çıkabiliyor.
Çocuk babasından tacize maruz kalıyor. Komşu ne ki!?
Konu sahibi ne kadar iyi niyetli olursa olsun, karşıdaki insan bunu ne kadar bilebilir?
Şahsen evladım olsa, ben de göndermezdim.
Konu sahibinin biraz akıllılık yapıp böyle birşeyi en başta teklif etmemesi gerekirdi.
Evi yakarım bilmem neler sadece işin ayıbı, oraya hiç dokunmak dahi istemiyorum.
İnsanlarla empati kurmak yerine hep bir şiddet, hep bir intikam duygusu.
O kadar öfkeli bir milletiz ki.
Daha geçen herifin teki hamile kadın araçtayken öfkesine yenik düşüp neler yaptı.
Nedir bu öfke, sakin adım atmak varken.
Keskin sirke küpüne zararlıdır.