• 11-07-2019, 23:35:58
    #55
    Kadın gözüyle yazıyorum. 14 yaşında kızım olsa; dedeleri, öz amcaları ve öz dayıları hariç olmak üzere: değil 2 yıllık, 20 yıllık komşumun eşi ile baş başa kalacağı bir ortama göndermem.
    Buna ek olarak; 14 yaşında OĞLUM olsa da düşünerek ve karşıdaki kişiyi tartarak, sık sık gözlemleyerek gönderirim.

    Camiye, yurda ve dahası okula bile öğrenci gönderirken düşünülen bu çağda, komşunuzun ifadeleri bana hiç absürt gelmedi. 71 yaşındaki babam, asansöre binerken bir kadınla baş başa ise binmeyip yeni asansörü beklemeyi tercih ediyor. Devir, bu konularda MAKSİMUM seviyede hassasiyet gösterme devri. 70 yaşlarında Jinekolog Prof. Dr X şahsın kadın tacizinden bir kaç ay önce tutuklandığını kısa bir Google araması ile görebilirsiniz.

    Not: Yukarıdaki ifadeler, sizden ya da X kişiden bağımsızdır. Artık bu durum HERKES için geçerlidir.
  • 12-07-2019, 01:29:06
    #56
    Üyeliği durduruldu
    ystr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç tane daha böyle yorum gördüm de merak ettim cidden.
    Önerin nedir?
    Bir merakım daha var, hiç çevrende ya da gerçekten bildiğin biri var mı "günahsız" yanan?
    Mahkemelerin adil davranamayacağını mı düşünüyorsunuz?

    Her gün bir yerlerde kadınlar, çocuklar tecavüze uğruyor, kaçırılıyor, öldürülüyor.
    Ne yapmalı peki insanlar?
    Çocuklarına daha korumacı yaklaşmaları suç mu?

    Hiiiiç ummadığınız biri bile pedofili çıkabiliyor.
    Çocuk babasından tacize maruz kalıyor. Komşu ne ki!?
    Konu sahibi ne kadar iyi niyetli olursa olsun, karşıdaki insan bunu ne kadar bilebilir?

    Şahsen evladım olsa, ben de göndermezdim.

    Konu sahibinin biraz akıllılık yapıp böyle birşeyi en başta teklif etmemesi gerekirdi.

    Evi yakarım bilmem neler sadece işin ayıbı, oraya hiç dokunmak dahi istemiyorum.
    İnsanlarla empati kurmak yerine hep bir şiddet, hep bir intikam duygusu.
    O kadar öfkeli bir milletiz ki.

    Daha geçen herifin teki hamile kadın araçtayken öfkesine yenik düşüp neler yaptı.
    Nedir bu öfke, sakin adım atmak varken.

    Keskin sirke küpüne zararlıdır.
    benim demek istediğim ben böyle bir teklifte dahi bulunmazdım yani aynı yere geliyor. Yani devir ilginç yani kim iyi kim kötü bilemediğin gibi gençlik gerçekten berbat bir gençlik birde bölye birşey var.

    Turizm bölgesindeyim gerçekten sana şaka gelir gece yürüyüşe çıkıyon yada oturuyon vs 16-17 belki daha ufak kızlar 1-2 ye kadar sokakta ve bildiğin laf atıyor. Dönecen ne diyon abim sen dicen polis geldiğinde beni taciz etti dese ne cevap verecen evet adalet diye birşey yok bu ülkede bunu böyle bir olaydan değil başka bir olaydan yaşayan bir insanım. Hatta bugun savcının yanına gittim tekrar konuştum anlatsam ağzın açık kalır...
  • 12-07-2019, 02:39:08
    #57
    Gold üye
    Arkadaşlar tamam siz olsanız göndermezsiniz de göndermediğinizle kalırsınız bu durumu arkadaşın eşine kadar dillendirmenin ne manası var bu hareketin hiçbir haklı tarafı yok..
  • 12-07-2019, 11:51:21
    #58
    Üyeliği durduruldu
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim demek istediğim ben böyle bir teklifte dahi bulunmazdım yani aynı yere geliyor. Yani devir ilginç yani kim iyi kim kötü bilemediğin gibi gençlik gerçekten berbat bir gençlik birde bölye birşey var.

    Turizm bölgesindeyim gerçekten sana şaka gelir gece yürüyüşe çıkıyon yada oturuyon vs 16-17 belki daha ufak kızlar 1-2 ye kadar sokakta ve bildiğin laf atıyor. Dönecen ne diyon abim sen dicen polis geldiğinde beni taciz etti dese ne cevap verecen evet adalet diye birşey yok bu ülkede bunu böyle bir olaydan değil başka bir olaydan yaşayan bir insanım. Hatta bugun savcının yanına gittim tekrar konuştum anlatsam ağzın açık kalır...
    Öyle hocam, eskiden bebek gördüm mü gider sarılır severdim. (çok severim bebekleri)
    Şimdi yanlarından geçmeye utanır hale geldim, yanlış anlarlar diye.
  • 12-07-2019, 14:47:47
    #59
    ne olmuş ya ? arkadaş editlemiş konuyu ?
  • 12-07-2019, 22:53:50
    #60
    Böyle konuları gördükçe aklıma hep şu söz gelir.
    Karanlığı latenlemektense 1 mum yakın.