Kadın gözüyle yazıyorum. 14 yaşında kızım olsa; dedeleri, öz amcaları ve öz dayıları hariç olmak üzere: değil 2 yıllık, 20 yıllık komşumun eşi ile baş başa kalacağı bir ortama göndermem.
Buna ek olarak; 14 yaşında OĞLUM olsa da düşünerek ve karşıdaki kişiyi tartarak, sık sık gözlemleyerek gönderirim.
Camiye, yurda ve dahası okula bile öğrenci gönderirken düşünülen bu çağda, komşunuzun ifadeleri bana hiç absürt gelmedi. 71 yaşındaki babam, asansöre binerken bir kadınla baş başa ise binmeyip yeni asansörü beklemeyi tercih ediyor. Devir, bu konularda MAKSİMUM seviyede hassasiyet gösterme devri. 70 yaşlarında Jinekolog Prof. Dr X şahsın kadın tacizinden bir kaç ay önce tutuklandığını kısa bir Google araması ile görebilirsiniz.
Not: Yukarıdaki ifadeler, sizden ya da X kişiden bağımsızdır. Artık bu durum HERKES için geçerlidir.