F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim demek istediğim ben böyle bir teklifte dahi bulunmazdım yani aynı yere geliyor. Yani devir ilginç yani kim iyi kim kötü bilemediğin gibi gençlik gerçekten berbat bir gençlik birde bölye birşey var.

Turizm bölgesindeyim gerçekten sana şaka gelir gece yürüyüşe çıkıyon yada oturuyon vs 16-17 belki daha ufak kızlar 1-2 ye kadar sokakta ve bildiğin laf atıyor. Dönecen ne diyon abim sen dicen polis geldiğinde beni taciz etti dese ne cevap verecen evet adalet diye birşey yok bu ülkede bunu böyle bir olaydan değil başka bir olaydan yaşayan bir insanım. Hatta bugun savcının yanına gittim tekrar konuştum anlatsam ağzın açık kalır...
Öyle hocam, eskiden bebek gördüm mü gider sarılır severdim. (çok severim bebekleri)
Şimdi yanlarından geçmeye utanır hale geldim, yanlış anlarlar diye.