• 11-07-2019, 20:29:50
    #46
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o bir anime. Çıplak kadın değil. Konumuz o değil
    Neyse
    iyi niyet dendi bende baktım birisi donla gelse komşu bir bardak kahve var mı dese aklına birşey gelmez mi



    biz nasıl bu hale geldik diyorsun bu ülkede yaşadığından emin misin eskiden nasıldı merak ediyorum 30 yaşındayım ben böyle birşey görmedim almanya olmasın senin dediğin ben 90 larıda biliyorum
  • 11-07-2019, 21:01:02
    #47
    tosbaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi niyet dendi bende baktım birisi donla gelse komşu bir bardak kahve var mı dese aklına birşey gelmez mi




    biz nasıl bu hale geldik diyorsun bu ülkede yaşadığından emin misin eskiden nasıldı merak ediyorum 30 yaşındayım ben böyle birşey görmedim almanya olmasın senin dediğin ben 90 larıda biliyorum
    Profil resmiyle kapıya donla gelmenin ne alakası var aydınlatır mısınız forum halkını
    • globaltr
    globaltr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-07-2019, 21:04:11
    #48
    Bu durumda tamamen konuyu açan arkadaş haksız.
    Komşunuz olabilir. Ama bu kız sizinle hiç bir bağı olmayan bir kız.
    Siz kendi sınırlarınızı bilmemişsiniz, bir erkek belirli yaştan sonra kendi öz kızı ile yeğenleri ile bile arasına özel sınırlar koyar.
    Başkalarının çocukları ile kafanıza göre planlar ve organizasyonlar yapamazsınız pasta seçemezsiniz.
    Çocuğunuz olacak yaşta değil, arkadaşınız olacak yaşta hiç değil.
    Eşinize bir sürpriz yapacaksanız bunu faklı yollar ile yapacaksınız.
    Komşuya pasta gidecekse pastaneden teslimat göndereceksiniz, ya da eve girmeden yukarı çıkıp kendiniz bırakacaksınız.
    Komşunun karısı ya da kızı ile telefon üzerinden iletişim kurarak sürpriz yapmaya kalkıldığında bu sıkıntılı olur.
    İnsanlar ile ilişkilerinizde sınırlarınızı bilmeniz lazım, yoksa size sınırları anlatırlar ve siz de ne zaman bu hale geldik diye yaygara yaparsınız.
    Eşiniz ile yaptığınız kavgaya bakılırsa eşiniz de size güvenmemiş ve sizi savunmak yerine üzerinize gelmiş.
    Hele hele bu aşırı sinir halleri, yakarım, yıkarım, biz ne zaman bu hale geldik tavırları suç bastırma girişimi gibi algılanabilir.
    Oradan derhal taşının, bu olaydan sonra kimse bir birinin yüzüne rahatça bakamaz o apartmanda.
    28 günlük bir üyesiniz ve konu benim hiç hoşuma gitmedi.
  • 11-07-2019, 21:07:10
    #49
    Yani maalesef ki hatalısınız. Sürprizi siz, eşinize yapacaksınız. Merve'ye pasif görev düşse neyse, aktif görev niye vermeye çalıştınız?
    Ben velisi olsam ben de "karnı ağrıyor " derdim ve ikinci olarak ne olur ne olmaz sürprizden sonra örnek olarak eşimden eşinize " doğum günün kutlu olsu cınım, eşin rica etmiş ama Merve'nin karnı ağrıyordu bu yüzden görev alamadı " filan diye bu riski iletirdim.
    Biz bu hale gelmedik. Örnek olarak 10-15 yıl önce 14 yaşında çocuğun cep telefonu yoktu.
    Ben ofiste özel ders vermek için bir tane sekreter, sekreterin karşısında veli bekleme alanı ( tv, dergi ,gazete) tutuyorum, öğrencilerin telini de asla almam veliler de ofis telefonu ararlar. Evlerine gitsem kız ya da erkek fark etmez kapıyı her zaman açık bırakırım. Çok hasas bir konu bir dahakine lütfen çok dikkat edin.
  • 11-07-2019, 22:12:52
    #50
    Üyeliği durduruldu
    hatalı matalı değilsin kardeşim kimse boş yapmasın.

    komsularınızla ilişkilerinizin iyi olması oldukca güzel bişey , biz yıllarca tatile giderken ne olur ne olmaz diye hem kapıcıya hemde komsumuza evin yedek anahtarını bırakırız. Kimseden ne zarar gördük ne de kimseye zarar verdik

    kücükken ben defalarca kız-erkek komsularıma gittim , telefonlarını aldım , onlarla zaman gecirdim , orada uyudum.

    ortada aşırı gereksiz samimiyet içeren bir durum yok. komşularınız verdiği tepki üzücü.

    tabi ki herkes kızını oğlunu korumak ister ancak ortada aşırı ters bir durum yok

    bu arada sizin 21 yaşında evli olmanız da üzücü :/
  • 11-07-2019, 22:23:54
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendiside kocasıda çalışıyor. Şimdi akşam gelecekler işten sinirimden ne yapacağımı bilmiyorum. bir tarafa zarar vereceğim, benzin döküp çakmağı çıkıp öyle çıkacağım.

    "Bir tarafa zarar vereceğim" benzin döküp çakmağı yakacağım" cok tehlikeli cümleler 21 yaşındasın sanırım profilinde yazana göre daha cok gençsin kardeşim evli barklı insansın bunları kafanızdan atın..Bırakın herkes yaptığınla kalsın.Şiddetle hiçbir sorunu kimse çözemez.
  • 11-07-2019, 22:29:49
    #52
    Hocam kaç tane çocuğunuz var? Ve kaç yaşında çocuklarınız?
  • 11-07-2019, 22:44:45
    #53
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hatalı matalı değilsin kardeşim kimse boş yapmasın.

    komsularınızla ilişkilerinizin iyi olması oldukca güzel bişey , biz yıllarca tatile giderken ne olur ne olmaz diye hem kapıcıya hemde komsumuza evin yedek anahtarını bırakırız. Kimseden ne zarar gördük ne de kimseye zarar verdik

    kücükken ben defalarca kız-erkek komsularıma gittim , telefonlarını aldım , onlarla zaman gecirdim , orada uyudum.

    ortada aşırı gereksiz samimiyet içeren bir durum yok. komşularınız verdiği tepki üzücü.

    tabi ki herkes kızını oğlunu korumak ister ancak ortada aşırı ters bir durum yok

    bu arada sizin 21 yaşında evli olmanız da üzücü :/
    eşi bile rahatsız olmuş normal
    21 yaşında evli olması niye üzücü anlamadım 18 yaşında devlet izin veriyor niye evli olmak kötü birşey mi



    insan hata yapabilir başka eve geçersin olur biter
  • 11-07-2019, 23:20:12
    #54
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hatalı matalı değilsin kardeşim kimse boş yapmasın.

    komsularınızla ilişkilerinizin iyi olması oldukca güzel bişey , biz yıllarca tatile giderken ne olur ne olmaz diye hem kapıcıya hemde komsumuza evin yedek anahtarını bırakırız. Kimseden ne zarar gördük ne de kimseye zarar verdik

    kücükken ben defalarca kız-erkek komsularıma gittim , telefonlarını aldım , onlarla zaman gecirdim , orada uyudum.

    ortada aşırı gereksiz samimiyet içeren bir durum yok. komşularınız verdiği tepki üzücü.

    tabi ki herkes kızını oğlunu korumak ister ancak ortada aşırı ters bir durum yok

    bu arada sizin 21 yaşında evli olmanız da üzücü :/
    Konuyu acan arkadasi taniyor musun? Kendisi ile komsuluk yaptin mi? Kendisi ile yolculuk yaptin mi? Nereden biliyorsun insanlarin bos yaptigini?

    1) Adamla 2 senedir komsuluk yapan adamlar bu adama guvenmemisler uyarmislar. Karisi adama guvenmemis. Senin guvenmene neden olan nedir? Kendi cocuklugunda tanistigin komsularin mi?

    2) Bir gun ergen kiz cocugu sahibi olursan tum komsulara dagitabilecek misib acaba kizinin telefonunu? Sen basinda yokken disarida komsu erkekler ile alisveris yapmasina izin verecek misib kizinin?

    3) Ne zaman bu hale geldik diye sormus arkadas. Hep boyleydik. Bu ulkede is arkadasinin, komsunun, arkadasinin karisi ve ergen kizi ile basinda erkek yokken zaman geciremezsin. Bu ulkede komsunun karisinin kizinij telefonunu isteyemezsin. 40 yasindayim cocuklugumdan beri eve kari koca misafir gelir evde babam yoksa adam girmezdi. Ben de evliyken eve gelirdim esim arkadaslari ile komsu kadinlar ile oturuyorsa girmezdim eve oyalanir gelirdim. Kadinlar gun yapacaklari zaman kocalarini evden gonderirler. Yani bu ulkede her zaman komsunun karisi ve kizi ile yaninda kocasi babasi olmadan vakit geciremezsin. Bu boyle degilmis gibi ergen kizla pastaneye gidip pasta secmeye calisirsaniz size anlatirlar. Amsterdamdan gelmediyseniz Turk kulturunde komsunun karisi kizi ile telefonunu isteyip alisverise gidilmeyecegini bilirsiniz. Iyi niyetli olmaniz da faketmez. Ben konuyi acan arkadasin iyi niyetini bilmiyorum. Hic tanimiyorum. Gerçekten iyi niyetli de olabilir. Ama bu arkadasi taniyan karisi ve komsulari sorun cikardilarsa asil bos yapan sen oluyorsun.