hatalı matalı değilsin kardeşim kimse boş yapmasın.

komsularınızla ilişkilerinizin iyi olması oldukca güzel bişey , biz yıllarca tatile giderken ne olur ne olmaz diye hem kapıcıya hemde komsumuza evin yedek anahtarını bırakırız. Kimseden ne zarar gördük ne de kimseye zarar verdik

kücükken ben defalarca kız-erkek komsularıma gittim , telefonlarını aldım , onlarla zaman gecirdim , orada uyudum.

ortada aşırı gereksiz samimiyet içeren bir durum yok. komşularınız verdiği tepki üzücü.

tabi ki herkes kızını oğlunu korumak ister ancak ortada aşırı ters bir durum yok

bu arada sizin 21 yaşında evli olmanız da üzücü :/